Thursday, August 23, 2007

My new bike *jump*

So in between the pictures one personal note - I managed to buy my first mountainbike in Germany and I am really happy. It is so light and easy going - biking uphill is so much more fun (except for the bad shape I am still in ;)). At the moment it is sharing my room with me because I am too afraid that it will be stolen outside the dorm area.
Thanks to Father T for coming with me when I bought the bike ;) and also for taking the picture you can see now:

3 comments:

  1. very casual ;)
    I guess when you are riding your bike in Oslo you look even more wild and boisterous :D

    ReplyDelete
  2. Du hast Dir in D ein Bikde gekauft und das nach N mitgenommen?

    Dann kann der Winter ja kommen ;-) Ich erwarte Bericht, wie Du die Reifen findest.

    Vielleicht bin ich dann aber auch schon wieder zurueck...

    ReplyDelete
  3. lol wild und ungestüm? Deshalb schauen mich die Leute alle so komisch an ... ich habe mich schon gewundert.
    @ enno: Ja ich dachte, wenn ich sowieso schon in Deutschland bin, dann kann ich auch gleich ein Rad kaufen.
    Ist der Job nicht so wie Du ihn Dir vorgestellt hast? Solltest Du wieder hier her kommen bekommst Du die Reifen selbstverständlich wieder zurück. Falls Du dann auch nochmal eine WG gründen wolltest - sag bescheid. Ich wollte mich in den nächsten Monaten auch etwas intensiver um eine bessere Bleibe bemühen.

    ReplyDelete